دختر عمه شدم ننه .... ایشالله دختر عمه شدن قسمت همه ..
نوشته شده توسط : perana

+ امروز که نه در واقع ساعت نه صبح چهار شنبه بیست و هفتم آذر ماه ...دومین فرزند دایی وسطی متولد شد ... 

خلاصه ک دختر عمه شدم ننه ... انشالله قسمت همه:)

تهران نیستن و یه ده روزی باید بگذره لااقل تا بیان اینجا ... دلم بوی نوزاد میخواد ... بوی بهشت میدن ... عزیزم :)

+ امروز از دانشگاه که اومدم خونه سه چهار ساعت خوابیدم ... خلاصه که خواب خیلی مهمه ... خیلی خیلی مهمه :)

 

+بیست و هشت آذر تولد سین هست ... که ما دوشنبه رفتیم پیشواز .. براش توضیح دادم ک من استوری نمیذارم... چون بنظرم کار جالبی نمیاد ... و من که بغلش کردم و بوسیدمش و تبریک گفتم بهش ... اصلش همینه دیگه ... 

 

+برای خودم نامه ننوشتم ... چی بگم اخه ... 

+بازی رئال و بارسا رو دیدم مساوی شد ... گاهی مساوی شدن هم به معنی باختنه... همین ...

+دقیقا دو ماه دیگه دوشنبه طور... تولد منه ... و من امشب تا صبح به ده ماهی که گذروندم فکر میکنم ...به اینکه هنوز که هنوزه ... 

تصور فوت کردن شمع بیست و یک ... یه حس بدی داره چون من هنوز خیلی کارا باید کنم .. 

 

.

.

هنوز که هنوزه خوابم میاد .. 

هوف





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 2 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: